Občanská poradna
Kde nás najdete
17. listopadu 69, Ústí nad Orlicí 56201
Do občanské poradny je nutné se objednat.
Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|
Pondělí |
9 - 12, 13 - 16 | Ústí nad Orlicí, 17. listopadu 69 |
9 - 12 | Česká Třebová, Hýblova 63 | |
Úterý | 9 - 12 | Králíky, Moravská 647 (ZŠ) |
13 - 15 poslední úterý v měsíci |
Červená Voda, komunitní centrum čp. 164 |
|
Středa | 9 - 12 | Vysoké Mýto, Plk. B. Kohouta 914 |
Čtvrtek | 9 - 12, 13 - 16 | Ústí nad Orlicí, 17. listopadu 69 |
9 - 12 | Letohrad, Družstevní 815 (zdravotní středisko) | |
Pátek | 9 - 12 | Lanškroun, Havlíčkova 1129 (Centrum sociálních služeb) |
okres Ústí nad Orlicí
Na koho se můžete obrátit
Kateřina Rybková DiS.
vedoucí Občanské poradny
E-mail: _hEkU.56LTHyO6a4Y8Es-Zi4Ys
Pro koho je služba určena
Senioři
Senioři
Lidé se zdravotním postižením
Lidé se zdravotním postižením
Rodina, děti, mládež
Rodina, děti, mládež
Lidé bez domova
Lidé bez domova
Jiná pomoc
Jiná pomoc
Kontaktní údaje
Telefon
734 281 415
739 136 522
E-mail
_hEkU.56LTHyO6a4Y8Es-Zi4Ys
Občanská poradna
Typ služby
Odborné sociální poradenství
Poskytovatel
Oblastní charita Ústí nad Orlicí
Kraj
Pardubický kraj
Způsob poskytování
ambulantní
Vedoucí služby
Kateřina Rybková DiS.
Registrační číslo služby
7499225
Poslání a cíle
- poskytuje lidem v nepříznivé životní situaci odborné sociální poradenství tak, aby byli schopni orientovat se v sociálním a právním systému, v nabízených službách a mohli rozvíjet své schopnosti, které jim pomohou samostatně jejich nepříznivou sociální situaci zmírnit nebo vyřešit
- upozorňuje příslušné orgány státní správy a samosprávy na nedostatky legislativy a na neřešené problémy občanů
Zásady
Principy poskytování služby:
- bezplatnost
- nestrannost
- nezávislost
- diskrétnost
Zásady Občanské poradny:
- OP neradí a nezastupuje v komerčních či podnikatelských záležitostech.
- V OP nepracují právníci ani psychologové.
- Poradci v OP jsou navzájem zastupitelní, tzn. že občan nemá možnost vybírat si poradce.
- Při řešení složitějších dotazů může poradce případ konzultovat s externími specialisty nebo odborníky a občan tak může být objednán na další termín.
- Délka jedné konzultace je stanovena maximálně do 45 min. Poslední občan je přijat nejpozději 30 minut před koncem provozní doby.
- Smlouva o poskytování služby je nepsaná. Občan může vypovědět smlouvu bez udání důvodu.
- Občané se mohou vyjadřovat k práci OP a poradců – mohou využít knihu přání a stížností (v poradně). Stížnost může být podána i anonymně. Podrobnosti k podávání stížností jsou k dispozici u vchodu do OP.
Cílové skupiny
Činnosti
Další informace
Občanská poradna