Občanská poradna

Kde nás najdete

Adresa

17. listopadu 69, Ústí nad Orlicí 56201

Provozní doba

Do občanské poradny je nutné se objednat.

Provozní doba Adresa

Pondělí
9 - 12, 13 - 16 Ústí nad Orlicí, 17. listopadu 69
9 - 12 Česká Třebová, Hýblova 63
Úterý 9 - 12 Králíky, Moravská 647 (ZŠ)
Středa 9 - 12 Vysoké Mýto, Plk. B. Kohouta 914
Čtvrtek 9 - 12, 13 - 16 Ústí nad Orlicí, 17. listopadu 69
9 - 12 Letohrad, Družstevní 815 (zdravotní středisko)
Pátek 9 - 12 Lanškroun, Havlíčkova 1129 (Centrum sociálních služeb)

 

Oblast působnosti

okres Ústí nad Orlicí

Na koho se můžete obrátit

Ing. Marcela Náhlíková

vedoucí Občanské poradny
Tel.: 465 520 520 E-mail: _hEkU.56LTHyO6a4Y8Es-Zi4Ys

Pro koho je služba určena

Senioři

Senioři

Senioři

Lidé se zdravotním postižením

Lidé se zdravotním postižením

Lidé se zdravotním postižením

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Lidé bez domova

Lidé bez domova

Lidé bez domova

Jiná pomoc

Jiná pomoc

Jiná pomoc

Kontaktní údaje

Občanská poradna

Typ služby
Odborné sociální poradenství

Poskytovatel
Oblastní charita Ústí nad Orlicí

Kraj
Pardubický kraj

Způsob poskytování
ambulantní

Vedoucí služby
Ing. Marcela Náhlíková

Registrační číslo služby
7499225

Poslání a cíle

- poskytuje lidem v nepříznivé životní situaci odborné sociální poradenství tak, aby byli schopni orientovat se v sociálním a právním systému, v nabízených službách a mohli rozvíjet své schopnosti, které jim pomohou samostatně jejich nepříznivou sociální situaci zmírnit nebo vyřešit

- upozorňuje příslušné orgány státní správy a samosprávy na nedostatky legislativy a na neřešené problémy občanů

Zásady

Principy poskytování služby:

-          bezplatnost

-          nestrannost

-          nezávislost 

-          diskrétnost

 

Zásady Občanské poradny:

-          OP neradí a nezastupuje v komerčních či podnikatelských záležitostech.

-         V OP nepracují právníci ani psychologové.

-         Poradci v OP jsou navzájem zastupitelní, tzn. že občan nemá možnost vybírat si poradce.

-         Při řešení složitějších dotazů může poradce případ konzultovat s externími specialisty nebo odborníky a občan tak může být objednán na další termín.

-         Délka jedné konzultace je stanovena maximálně do 45 min. Poslední občan je přijat nejpozději 30 minut před koncem provozní doby.

-         Smlouva o poskytování služby je nepsaná. Občan může vypovědět smlouvu bez udání důvodu.

-         Občané se mohou vyjadřovat k práci OP a poradců – mohou využít knihu přání a stížností (v poradně). Stížnost může být podána i anonymně. Podrobnosti k podávání stížností jsou k dispozici u vchodu do OP.

Cílové skupiny

všichni

Činnosti

poskytování informace pro specifické skupiny

Další informace

Občanská poradna